Connect with us

Hi, what are you looking for?

Politics

Embarrassing: Washington Post Has Corrected Over a Dozen False Articles on Trump and Steele Dossier Coverage


The liberal media is finally coming clean regarding their false reports attacking President Donald Trump using the Russia collusion hoax.

The Washington Post has corrected and altered two stories that inaccurately identified a key source of the discredited anti-Trump Steele dossier.

At least 14 other reports were also altered and corrected, according to Fox News.

Millions of taxpayer dollars were wasted after a fake story was created by the corrupt Hillary Clinton presidential campaign in 2016.

John Durham’s probe into the origins of the Russian hoax against Donald Trump has resulted in three people so far who have been arrested and face charges.

The Democrats and the Hillary campaign paid Christopher Steele, a former British spy, to find dirt on Trump.

The Left initiated an illegal and politically charged witch hunt against Trump during the 2016 presidential campaign.

This research was provided to the FBI. The research falsely claimed there were ties and collusion between Trump and Russia.

Advertisement. Scroll to continue reading.

The FBI then applied for surveillance warrants against Trump and these warrants were issued.

Under the Obama administration, the U.S. government spied on the Trump campaign during the 2016 campaign. The FBI specifically targeted Trump’s campaign aide George Papadopoulos.

The left-wing media is also guilty of pushing these lies against Trump.

Stories that were published back in March 2017 and February 2019 needed to be corrected.

The executive editor of The Washington Post said they could no longer stand by the accuracy of these reports.

The headlines were changes. Entire sections of the stories were removed. Sources were removed.

— Advertisement —

The anti-Trump media went to incredible lengths to support Democrats and wrongfully attack Trump.

Even videos that were created to accompany the articles and summarized the reports were deleted.

Advertisement. Scroll to continue reading.

More from Fox News:

The changes came after Special Counsel John Durham’s investigation into the Trump-Russia probe further discredited the already-shaky dossier when Russian national Igor Danchenko, who is believed to be a sub-source for the dossier, was indicted.

Advertisement

The Post’s media reporter Paul Farhi wrote the indictment suggests “Danchenko may have gotten his information about the hotel encounter not from Millian but from a Democratic Party operative with long-standing ties to Hillary Clinton,” noting Clinton ally Charles Dolan Jr. could be the unnamed operative when he penned an article announcing the changes.

The now-corrected reporting also popped up in other Washington Post articles.

A March 29, 2017 article headlined, “Trump’s First 100 Days: An investigation,” now features a lengthy editor’s note that has become quite common among the paper’s archives.

“An earlier version of this story published March 29, 2017, referred to previous reporting in The Washington Post that Belarusan-American businessman Sergei Millian had been a source of information for a dossier of unverified allegations against Donald Trump. In November 2021, The Post removed that material from the original 2017 story after the account was contradicted by allegations in a federal indictment and undermined by further reporting. References to the initial report have been removed from this piece,” the Post added to the online version of the article.

An analysis headline, “Bridgegate shows how the ‘big gray cloud’ of scandal doesn’t go away,” that was published on March 30, 2017 has the same editor’s note.

Reports published in October 2017 headlined “Top campaign officials knew of Trump adviser’s outreach to Russia” and “For ‘low level volunteer,’ Papadopoulos sought high profile as Trump adviser,” have the editor’s note, too.

Four stories published in November 2017 have also been corrected with similar editor’s notes, headlined “All the known times the Trump campaign met with Russians,” “Senate Judiciary panel: Kushner had contacts about WikiLeaks, Russian overtures he did not disclose,” “The Finance 202: ‘Biggest tax cut in American history’ isn’t popular with many Americans” and “How EPA chief Scott Pruitt wants to redefine ‘environmentalism.’”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like

Election 2020

 In a LIVE Interview on “The Stew Peters Show, Sidney Powell made the jaw-dropping claim that she has found evidence of the Department of...

Stew Peters show

Dr. Carrie Madej joined Stew Peters show and appeared obviously shook by what she had seen after examining Moderna and J&J “vaccine” vials. Watch...

Attorney Sidney Powel

SHOCKING Developments… If millions of Americans really knew how CORRUPT the D.C. SWAMP really is – they would be HORRIFIED! Attorney Sidney Powell reveals...

President Biden

I saw this photo and I thought, “Oh come on, this isn’t real…” How can this be real, right? It has to be fake...

Advertisement